نامه ای برای جناب بادبان......

جناب آقای بادبان درود برشما....به همراه تبریک وآرزوی سالی خوش برای شما

 

مدتی پیش یک متن دفترت را به یاوه گویی ودروغ بافی وشیادی درمورد اینجانب اختصاص داده بودی ومن به دلیل بی بهره بودن ازوقت مناسب تاکنون نتوانستم به شما پاسخ گویم واکنون که اندک مهلتی فراهم آمد سعی می کنم این لطف! شماراجبران کنم.....

بنده هرچه درنتیجه انتخابات سال 2004 دقت کردم نامی ازشما ندیدم حال چگونه وبه وسیله کدام انتصاب وازجانب چه کسی مسئولیت نوشتن اخبار پنلاگ به شما واگذارشده هنوز جوابی پیدا نکرده ام..

ولی  کینه وعقده تلنبارشده شما نسبت به خودم را پیداکردم درست درسال ۲۰۰۶ بود که شما دریک خبرجعلی که از سایت فرقه رجوی برگزیده بودید درخبرنامه پنلاگ نوشتید که دولت انگلستان فرقه رجوی را ازلیست تروریستی بیرون آورد!!!!!!!!!!!!!!!! ومن آن زمان به این جعل خبرشما اعتراض نمودم( مدارک همه موجوداست) وآقای رامین گیله مرد درجریان قراردارد........ وازهمان زمان اعتراض من شما بعنوان یک طرفدار دست چندم وچماقدار فرقه رجوی ازمن کینه بدل گرفتی و دنبال فرصتی بودی که تلافی کنی!!!

و چنین شد که زمانی که دسترسی من به پنل گفتگوها توسط تعدادی ازهم فکران تو قطع شد شماهم این فرصت راغنیمت دانستی و متن سراسرتوهین ودروغ و مملو ازشیادی ات را بمن اختصاص دادی...

من ضمن اینکه برای شما بعنوان یک نیمچه هنرمند ارزش قائلم ولی بایستی عرض کنم خیلی شیاد ودروغزن هستی که البته ازیک هوادارـچماقدار همین گونه باید انتظارداشت.

 

تو وبلاگ دوستان مرا بعنوان وبلاگ من نام بردی ووقتی دونفرآزآنها را خبرکردم وآمدند اعتراض کردند توی شیاد یاداشت آنها را پاک کردی ونظرخواهی ات راهم برای جلو گیری از اعتراض دیگرنویسندگان مسدود نمودی!!

حقی که درشیادی درست مانند رهبرعقیدتی فراریت شرم را خورده وآبرو راقی کرده ای!

 

 

برفرض که بیشتراین وبلاگها متعلق به من باشند آیا این یک نقطه ضعف است؟ یعنی قدرت فهم ودرک شما اینست؟

تازه تو خبرنداری که این اطلاعاتی که تو بااستفاده ازسازمان امنیت فرقه کسب نموده ای ده درصد تلاشهای من علیه ترور وتروریسم فرقه رجوی ودوقلوی فکری اش یعنی رژیم جنایتکارو ضدبشری حاکم برایران است.

 جناب بادبان اینها نه تنها نقطعه ضعف نیست بلکه نشان کوششگری من بعنوان یک فعال عرصه اندیشه وتلاشگرحقوق بشروحقوق زنان با سابقه سی سال نویسندگی ومبارزه می باشند..

 

بادبان عزیز من اگربخواهم مانند خودت زبان به توهین بگشایم آنگاه خودرا تا سطع نازل شخصیت تو پائین می آورم ولذا فعلا بهمین مقداربسنده می کنم....... امیدوارم کمی بخودآیی و ازاین عمل نابخردانه ات درخلوت خود احساس شرمساری کنی.......  دوستان من درفرصت مناسب  وازراهی که خودمی دانند به این عمل زشت شما پاسخ خواهند داد.............

 

 باد بان شیاد دروغگو وچماقداروبسیجی جان برکف مسعود رجوی دجال ـخائن - جنایتکار- شیادـ

مذهبی وتروریست توجه کن:: تو با توهم گرایی وجعل خبر درسال ۲۰۰۵ این فرقه جنایتکار تروریستی را درخواب وخیال ازلیست تروریستی انگلستان بیرون بیرون آوردی!!!؟؟؟ ولی این خواب وخیال وتوهمی بیش نیست واین جنایتکاران هیچگاه ازلیست تروریستی جهان متمدن بیرون آورده نخواهند شد وتوهم ازغصه ات یابمیر ویا خودکشی کن..!!!!!!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

استاد سلام
متاسفم ازاین عمل زشت این فرد

کامنت مراهم بخاطرکنف شدنش پاک کرد
دوستدارم ازاین فرد بیشتربدانم
بدرود

صبا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ

سهیک جان سلام وتبریک

من نمی دانم چگونه کسی دست بدین گونه کارها می زند؟

آدمهای سالم که چنین نمی کنند........متاسفم

دوستدارهمیشگی شما

نقش درون دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ب.ظ

سهیک جان سلام... مضحکه نه؟ آدم به این پررویی نوبره
چی میشه اسمشوگذاشت؟
متاسفم

اندیشه یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ب.ظ

دوست عزیزمن بسیارمتعجبم که کسی اینگونه دروغگویی کند
این شخص یاداشت مراهم پاک کرد
فقط می گویم متاسفم همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد